Getting sami u akciju

Dakle, ono što bi trebao uciniti sa svim tim ciljevima imate set? Tipicna osoba ce dobiti uzbudeni za neko vrijeme, a zatim ga staviti na stranu i to sve je zaboravljena nakon nekog vremena i vratiti se živi svoj život na nacin da uvijek bio.

Ako želite ostati usredotoceni na ove ciljeve, onda morate pogledati na njima svaki dan. Oni moraju biti na vrhu vašeg uma! Ono što sam osobno uciniti je pin mojih ciljeva do pored mog radnog stola. I još ih je tip iz i digitalno ih zalijepiti na moj rac
ma kada JA navrnuti moj racunalo.

Što ce uciniti svoje ciljeve vrlo uvjerljiv bio bi vizualno organizirati porub kao veliki dijagram toka ili vremenske skale na kojoj možete vidjeti svoje financijske progresiju tijekom godina. Za svaku dob prekretnica, popis ciljeva koje biste postigli u to doba. JA isto tako izrezan slike (od casopisa) od stvari koje sam san kupnju te ih staviti na moj dijagramu toka.

Primjerice, ja se zalijepiti sliku prekrasne dvokatnica uz "doba 33 '. Prema starosti 31, JA postignut taj cilj kupovine moj san kuci.

Jedan od kljucnih izazova kojima cete se suociti je ostati motiviran na dugi rok. Mnogi ljudi znaju što uciniti, a cak i kako to uciniti, ali oni jednostavno ne radi! Oni odugovlaciti. Odugovlacenje se obicno

mrk jedna ubojica uspješnosti. Ucimo kako da prevladaju odugovlacenje i ponovno ožicenje vašeg neurologije uspjeha je izvan dosega ove knjige.

U 'Master Your Mind, Design Your Destiny', moj raniji bestseleru, ja nauciti kako uzeti odgovornost za svoje mentalno i emocionalnih stanja, tako da strah može se pretvoriti u snage i odugovlacenje na entuzijazmu. Medutim, postoje tri snažna strategija koje možete koristiti kako bi se to prevlada odugovlacenje i poduzeti akciju sada!

(A) Napravite javna obveza

Kao što je spomenuto ranije, kada podijeliti svoje snove i ciljeve s prijateljima, clanovima obitelji i kolegama, stavite sebe na liniji to izraditi Internet dogoditi. Kada bi svoje ciljeve poznato, neke prijatelje nikad nece pustiti da ga zaboraviti!

. Imaju 36-satni Akcijskog plana

Najteže stvar za uciniti je da se prvih nekoliko koraka prema cilju. Svi od nas su iskusili interne "inercija" da nas prestane iz dobivanje zapoceo. No, naci cete da odvojite trenutak nekoliko

koraci i poceti dobivati napredak, te htijenje dobiti zamah za nastavak do cilj je ostvaren.

Predlažem da za svaki od postavljenih ciljeva, te napiši tri akcije korake koje morate poduzeti u roku od trideset šest sati od njih postavljanje. Ako vam se ta tri koraka akciju, to je vrlo vjerojatno cete se i dalje

moj akciju.

Primjerice, ako je vaš cilj pokrenuti Internet poslovanje prodaje specijaliziranih kuharice, što su tri koraka možete odmah poduzeti kako biste dobili pocinio?

Kvalitetno, možete 1) registrirati domenu ime, 2) napisati poslovni plan pa 3) platiti $ 200 za registraciju Vaše poslovanje. Vam garantirati da uzimanjem ova tri koraka odmah, vaš mozak ce vas ozbiljno i dobiti vas da se još više akcije.

(C Nadi Support Group

Ne mogu naglasiti koliko je važno pronaci podržavaju grupe prijatelja. Našao sam da je broj jedan razlog ljudi gube smjer i motivacija je zbog vrste ljudi koje vise

okolo sa svakodnevnim. Možete dobiti zaista inspirirana iz ove knjige, a sve ciljeve koje ste postavili, ali ako se držati miješanje okolo sa i savjetovanja s prijateljima koji otpada svoje vrijeme miruje brbljanje i provode svoje slobodno

ime clubbing, onda cete izgubiti bitku uspjeha.

S druge strane, ako ljudi se miješati okolo sa stalno govorimo o tržištu dionica, odskakivati ideje o novim poslovnim mogucnostima i troše svoje vrijeme analiziranje ulaganja onda vjerujte mi, da cete ostati na putu da bi vaš milijunima. To je rutinski rekavši da 'prijateljima koje napravite ili oni vam slomiti'. Ljudi koje provesti vrijeme s bitno ce utjecati na dominantne vjerovanja, vrijednosti, misli i težnje.

Dakle, napraviti sve što je potrebno pronaci grupe prijatelja koji dijele iste snove kao što ste financijskih i uciniti ga opredjeljenje za podršku i guranje drugog na. U stvari, mnogi sudionici koji su pohadali mi živimo Bogatstvo Akademija seminari su mi rekli da je jedan od najvecih prednosti su osvojili je ljudi su se sreli tamo! Mnogi od prijatelja su se upoznali su veliki faktor u svoj uspjeh nakon što je program.

1 comment:


  1. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    ReplyDelete